1. Politica de Livrare

Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de firmele de curierat.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul transportului va fi urmatorul:

Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, livrare este în funcție de adresa dumneavoastră, precum și în funcție de greutatea și volumul produselor comandate.

Cine este eligibil?

Pentru a putea plasa în mod legal o comandă pe site-ul nostru trebuie să aveți peste 18 ani, să înțelegeți condițiile site-ului, să fiți de acord cu prezentul Contract și să ne furnizați informații de identitate și de contact reale, complete și actualizate. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/tutore pentru a plasa comanda în numele dvs. sau pentru a autoriza plasarea unei comenzi.

Această politică se referă la condițiile de prestare a serviciilor de livrare și retur, după caz, aferente comenzilor efectuate prin website-urile și aplicațiile operate de SC PIAPAM OFF-ROAD SRL. cu sediul social în Sat Doclin Nr. 65, Comuna Doclin, Caraș-Severin, România.

Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia prin contact direct email sau telefon.

Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila prin contact direct email sau telefon.

Pentru orice întrebare, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Livrare prin curier (standard)
Livrarea este procesata a doua zi, după confirmarea plății.

  1. Politica de Retur

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Produsele nu sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) ci cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
Produsele sunt in termenul de valabilitate.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra.

Produsele pot fi returnate prin același curier care le-a livrat, dar numai cu justificare temeinică (colet avariat), dacă nu corespunde comenzii făcute.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate din cadrul platformei website-ului www.alfarad.ro va fi primita doar in conditiile prevazute in si doar cu acordul PIAPAM OFF-ROAD.

Dacă returul a fost făcut din considerente obiective, imputabile către PIAPAM OFF-ROAD ca furnizori, returnarea sumelor va fi făcută în maxim 5 zile lucrătoare.

  1. Modalități de plată

Plata online prin Netopia Payments

Plata se va realiza în mod securizat prin intermediul Netopia Payments / Mobilpay, cu ajutorul cardurilor emise de VISA sau MasterCard.